derakhtedanesh

مشاوره تحصیلی درخت دانش

derakhtedanesh

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96
 از آنجا که داوطلبان گرامی اطلاع دارند که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقایسه با 5 دوره گذشته تغییرات جدیدی لحاظ شده بود. تغییراتی همچون نحوه گزینش بر اساس شرط سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96 و مهلت زمانی ثبت نام کاردانی تا 26/11/96 و همچنین انتخاب 20 رشته از بین رشته محلهای معرفی شده تغییراتی بودند که باعث شد تا مراحل و زمان ثبت نام و اعلام نتایج متفاوت تر با دوره های گذشته اعمال شود.
در دوره های گذشته ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه ازاد داوطلبان می توانستند فقط یک رشته را بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد انتخاب کنند وپذیرش این انتخاب داوطلبان به مراتب آسانتر بود زیرا که در صورت ظرفیت خالی آن کد رشته انتخابی موفق می شدند در رشته خود ثبت نام کنند (نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96)اما ترم بهمن 96 هر داوطلب می بایست هر 20 کد رشته محل خود را با آگاهی و اطلاعات بیشتری به نسبت معدل اکتسابی خود انتخاب می کرد.
نتایج بدون کنکور و باشرط سوابق تحصیلی کارشناسی دانشگاه آزاد 96
چند روز گذشته نتایج بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن 96 اعلام شد و در سایت سنجش داوطلبان نتایج خود را مشاهده نمودند. اما به دلیل اینکه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تا روز 26/11/96 طول کشید، هنوز نتایج آن اعلام نشده و انتظار می رود در روز شنبه یا اوایل هفته آینده نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شود.
مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور بهمن ماه
 زمان و نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 96-97
در تاریخ 24/11/96 نتایج ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در سایت سازمان سنجش قرار گرفت. با توجه به اطلاعات به دست آمده نتایج بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیز همین امروز 3 بهمن ماه 1396 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است.
مشاوره تحصیلی درخت دانش به محض اعلام نتایج از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد کرد و داوطلبان جهت دریافت نتایج خود و انجام سایر مراحل ثبت نام و مشاوره و در اختیار گزاشتن اطلاعات لازم از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان گرامی خواهد بود.
روش مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی نیمسال دوم دانشگاه آزاد 96
نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیز مانند نتایج بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.net اعلام می شود. هر داوطلب باید شماره شناسنامه، کد رهگیری و عدد درج شده در کادر تصویری در صفحه اعلام نتایج را وارد کرده و نتیجه پذیرش خود را مشاهده نماید. اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده نتایج خود نشدید با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگیرید و نتیجه خود را دریافت کنید. بعد از اینکه نتایج اعلام شد دانشگاه آزاد مدارک لازم و زمان مراجعه حضوری به دانشگاه را اعلام خواهد کرد و مشاوره تحصیلی درخت دانش نیز جهت ارائه هر گونه اطلاعات ثبت نامی در خدمت داوطلبان گرامی خواهد بود(نتایج کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 96).
راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
 اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی